Back to top
wsparcie techniczne dla SITA Calm i aplikacji mobilnej SITA App

Wsparcie Techniczne

 

Potrzebujesz wsparcia? Szukasz informacji technicznych o urządzeniu SITA Calm lub aplikacji mobilnej SITA App? Jesteśmy tu dla Ciebie!

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na Twój problem skontaktuj się z nami mailowo na adres wsparcie@sita.pl.

urządzenie SITA Calm

Korzystanie z SITA Calm

Uruchamianie urządzenia:

przytrzymaj przycisk ONE Touch przez minimum 3 sekundy.
Dioda informacyjna zaświeci kolorem czerwonym (domyślnie) lub ostatnim zdefiniowanym w aplikacji SITA. Gotowość do pracy sygnalizowana jest ciągłym świeceniem diod i ciągłym dźwiękiem bio.

Wyłączanie urządzenia:

Aby wyłączyć urządzenie przytrzymaj przycisk ONE Touch przez minimum 3 sekundy.

Łączenie SITA Calm z aplikacją SITA App na urządzeniu mobilnym

W celu połączenia urządzenia SITA Calm z Aplikacją SIta App zainstalowaną na urządzeniu mobilnym Bluetooth® należy:

Uruchomić SITA Calm. W aplikacji SITA zarejestruj/zaloguj użytkownika.
Wejdź w Ustawienia (ikonka zębatki) -> Konfiguracja urządzenia -> sparuj -> na liście dostępnych urządzeń wybierz „SITA Calm”. Przy kolejnym uruchomieniu SITA Calm połączy się automatycznie. Stan połączenia z aplikacją mobilną można sprawdzić poprzez jednokrotne naciśnięcie
przycisku ONE Touch. Kolor niebieski diody informacyjnej oznacza połączenie, kolor czerwony brak połączenia z aplikacją mobilną

Aktualizacja firmware SITA Calm

W celu zaktualizowania oprogramowania (firmware):

  • Otwórz aplikację SITA App.
  • Stuknij w ustawienia w prawym górnym rogu ekranu (ikona zębatki).
  • Upewnij się, że SITA Calm jest sparowane z Twoim telefonem lub tabletem i podłączone do aplikacji.
  • Stuknij w „Konfiguracja urządzenia”.
  • Stuknij w „O urządzeniu"
Obraz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Aplikacja automatycznie sprawdzi dostępność nowej wersji oprogramowania SITA Calm.
  • W przypadku dostępnej nowej wersji oprogramowania stuknij w przycisk AKTUALIZUJ na dole ekranu.
Obraz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Po pomyślnym zakończeniu aktualizacji oprogramowania zobaczysz komunikat „Pomyślnie ukończono aktualizację urządzenia SITA Calm do wersji x.x”.
  • Po aktualizacji wyłącz i włącz SITA Calm ponownie.

*aktualizacja oprogramowania SITA Calm wymaga minimum 50% stanu naładowania baterii.

 

Rozwiązywanie problemów z Bluetooth® SITA Calm

Dla użytkowników z systemem Android

Jeśli korzystasz z urządzenia lub tabletu z systemem Android, upewnij się, że usługa lokalizacji jest włączona. Google wymaga by urządzenia Bluetooth® LE posiadały dostęp do lokalizacji użytkownika. Podczas uruchomienia aplikacji po raz pierwszy pojawi się komunikat o wyrażeniu zgody na dostęp do lokalizacji, który musi być potwierdzony. 

 

Dla użytkowników Apple (iOS)

Apple od wersji iOS 13 wymaga zezwolenia na dostęp do ustawień Bluetooth® aplikacji SITA App. Podczas uruchomienia aplikacji po raz pierwszy pojawi się komunikat o wyrażeniu zgody na dostęp do lokalizacji, który musi być potwierdzony.

 

Telefon lub tablet, z którym chcesz połączyć SITA Calm musi znajdować się blisko urządzenia (ok. 50 cm). Ważne jest by korzystać z najnowszej wersji aplikacji SITA App. 

 

W przypadku nie wyrażenie zgody przy pierwszym uruchomieniu, zarówno dla iOS jak i Android, należy albo ponownie zainstalować aplikację, albo wejść w ustawienia aplikacji na swoim telefonie i udzielić pozwolenia aplikacji na dostęp do Bluetooth® i lokalizacji, po czym ponownie uruchomić aplikację SITA (wyrzucić aplikację z tła i uruchomić ponownie).

 

Jak to zrobić dla urządzeń z systemem ANDROID

1. Przy próbie parowania pojawi się komunikat:

problem z łączenie sita ANDROID - rozwiązanie

 

2. Kliknij "OK", przejdziesz do ustawień systemowych

ustawienia SITA

 

3. Kliknij "Uprawnienia" i zmień ustawienia dla lokalizacji i dostępu do urządzeń

zmiana ustawien lokalizacji i Bluetooth

 

4. Po zmianie ustawień wyłącz aplikację z tła i uruchom ponownie. Wejdź do parowania urządzenia SITA. Upewnij się, że SITA Calm jest włączone i naładowane. Urządzenie SITA Calm pojawi się na liście.  

parowanie SITA Calm

 

5. Kliknij sparuj. Po poprawnym połączeniu zobaczysz kolorowy ekran ustawień SITA Calm

połączone SITA Calm - ustawienia

 

 

Korzystanie z SITA Calm i słuchawek bezprzewodowych

Jeśli podczas sesji z SITA Calm używasz bezprzewodowych słuchawek Bluetooth® lub Apple AirPods, przed rozpoczęciem sesji należy najpierw sparować słuchawki w ustawieniach Bluetooth® telefonu lub tabletu. Aplikacja SITA App łączy się bezpośrednio z SITA Calm. Upewnij się, że Twoje SITA Calm jest naładowane, korzystasz z najnowszej wersji naszej aplikacji, a Twoja usługa lokalizacji jest włączona.

 

Dźwięk bio nie jest przekazywany z SITA Calm do słuchawek. Głośność dźwięku bio należy ustawić w aplikacji SITA App na granicy słyszalności.

Czyszczenie i pielęgnacja SITA Calm

SITA Calm nie należy myć wodą, a tym bardziej nie należy zanurzać w żadnej cieczy. W celu wyczyszczenia urządzenia należy użyć delikatnej szmatki z mikro fibry lub irchy.

Co zrobić gdy moje SITA Calm nie działa?

Gdy twoje SITA Calm nie działa skontaktuj się z serwisem SITA napisz na wsparcie@sita.pl.

Więcej informacji znajdziesz na stronie SERWIS I REKLAMACJE

Aplikacja Mobilna SITA App

Pobieranie aplikacji SITA App

W celu pobrania lub zaktualizowania aplikacji SITA App, dotknij poniższych ikon podczas korzystania z telefonu lub tabletu, na którym zamierzasz korzystać z aplikacji lub odwiedź sklep z aplikacjami na Twoim telefonie. Minimalne wymagania Android 8.0+; iOS 13, iPadOS 13

pobierz z appstore dla iPhone

pobierz z google play dla Android

Czy SITA Calm będzie współpracować z moim komputerem lub laptopem?

Urządzenie SITA Calm współpracuje wyłącznie z aplikacją mobilną SITA App dostępną na smartfony i tablety z systemem Android i iOS. Aplikacja SITA App nie jest dostępna na komputery stacjonarne czy laptopy. 

Ile kosztuje aplikacja SITA App?

Aplikacja jest darmowa i dostępna do pobrania w AppStore oraz Google Play. W aplikacji dostępne są darmowe lekcje DEMO kursu języka angielskiego oraz darmowe materiały do relaksu. Materiały audio wszystkich pozostałych kursów oraz albumy z muzyką relaksacyjną dostępne są po ich wcześniejszym zakupie na stronie www.sita.pl.

Jak się zalogować do aplikacji SITA App?

W celu poprawnego zalogowania i pobrania zakupionych produktów wirtualnych w aplikacji SITA App należy użyć tych samych danych logowania, których użyto wcześniej do zalogowania na sklepie www.sita.pl/sklep w trakcie składania zamówienia, tj. tego samego adresu e-mail i hasła lub tej samej metody logowania - Facebook, Google, AppleID.

Brak elementów interfejsu/brak przezroczystych przycisków

Dla iPhone/iPad

Wejdź w: Ustawienia -> Dostępność -> Ekran i wielkość tekstu -> wyłącz funkcję "Zmniejsz przezroczystość"

Grafika przedstawia prawidłowe ustawienie - wyłączoną funkcję "Zmniejsz przezroczystość".

wyłączanie przezroczyśtości - brak tekstu na przyciskach

Jak pobrać pliki/audio kursu w aplikacji mobilnej SITA App?

Pliki kursu języka angielskiego lub pliki audio pozostałych kursów należy pobierać będąc podłączonym do sieci Wi-Fi lub przy stabilnym połączeniu telefonii komórkowej LTE/5G. W przypadku zatrzymania się pobierania plików np. na 5% należy upewnić się, że:

1. Połączenie z Internetem jest stabilne i dobrej prędkości.
2. Ekran urządzenia mobilnego podczas pobierania plików jest włączony i ustawiony na widoku pobierania treści.

Pliki kursów są znacznej wielkości, pobierając je poprzez sieć mobilną operator może naliczyć dodatkowe koszty zgodne z Twoją ofertą komórkową. Zalecamy pobieranie kursów będąc podłączonym do sieci Wi-Fi.

Co zrobić gdy nie widzę swoich zakupionych kursów w aplikacji?

Sprawdź czy na pewno jesteś zalogowany do aplikacji tym samym kontem klienta, na które dokonano zakupu w sklepie www.sita.pl/sklep, tj. tym samym adresem e-mail i hasłem lub tą samą metodą logowania - Facebook, Google, AppleID. Przykładowo, jeśli w sklepie www.sita.pl użytkownik użył do założenia konta/logowania przycisku G (oznaczające logowanie z Google), podczas logowania do aplikacji również należy użyć przycisku Google. Nie należy logować się swoimi danymi do Gmaila.

Jeśli jesteś poprawnie zalogowana/y, a nadal nie masz dostępu do zakupionych materiałów, oznacza to najpewniej, że podczas dokonywania zakupu wybrałaś/eś opcję 14-dniowego odroczenia dostępu do treści cyfrowych, zachowując prawo do odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży.

W przypadku, w którym mimo wyrażenia zgody na natychmiastowy dostęp do zakupionych treści cyfrowych w aplikacji mobilnej nie ma do nich dostępu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez czat online na stronie www.sita.pl lub napisać na wsparcie@sita.pl podając w treści maila numer zamówienia lub adres mailowy, na który dokonano zakup. 

Materiały do pobrania